دل نگـــاره

          

مهربانی ات را تقسیم می کنی . . .

تو می آیی و مهربانی ات را میان ما تقسیم میکنی،

می آیی و از آدینه برای ما سخن می گویی،

می آیی و فصل صلوات را شکوفا می کنی.

تو می آیی تا ما را به قله های بیداری ببری .

 می آیی تا ما را با پل های آسمانی آشنا کنی.

می آیی تا به ما بگویی مزرعه سخاوت همیشه از آن ماست....

ای صاحب الزمان ! زمین ما تشنه عدالت توست...

قایق غزال های ما، قافیه های شور و شعور را از سرزمین های دور به سمت نگاه تو می آورد و گوش به زنگ ها، مشتاق شنیدن صدای یوسف زهرایند.

عزیز زهرا(علیه السلام )!

 آسمان را می ستایم که ابرهایش را زیرانداز گام هایت می سازد. درختان را دوست دارم که شاخه هایشان نسیم محبت را با یاد تو معطر و متبرک می سازد.

آب را دوست دارم که روان می شود تا غبار از قدوم پاک تو برگیرد.

باد را می شنوم که یاد روح نواز کوی تو را هدیه مشامم می سازد و انتظار را مقدس می شمارم و هر آدینه منتظرت می نشینم و هر آدینه دلم را سفره محبت تو می کنم .

نگاهت را از ما دریغ مدار، ای مولا! ای صاحب الزمان!

                                                                                  نویسنده:سیده زهرا سادات موسوی- اسلامشهر

نظرات 3 + ارسال نظر
تیم پژوهشی و اجرائی تلنگر (کد 1001 ) یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.talangorteam.blogsky.com

درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز

از حس پریدن پرم و بـــال ندارم . . .

....................................................

بغضتان که شکست قلبهایمان هزار تکه شد

یعنی اینقـــــــدر غریبه شده ایم

با چه رویی بگوییم منتظریم

کاش سوی تو دمی رخصت پروازم بود
تا به سوی تو پَرم ، بال و پری بازم بود
..................................................
اندکی صبر سحر نزدیک است!!!

کد 1009 دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://talangorteam.blogsky.com/

با سلام
متن ساده و در عین حال بسیار زیبا بود..
انشاا.. که چشمانمان به نور جمالش منور گردد.

به امید صبح ظهورش که صد البته نزدیک است!

نشسته غرق تماشای شیعیان خودش
کسی نیامده جز او سر قرار خودش
چه انتظار عجیبی است ، اینکه شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش

به امید ظهور حضرت ولی عصر که صد البته بسیار نزدیک است

آموزگار شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://salsalgraphic.blogfa.com

صبرم از کاسه دگر لبریز است،
اگر این جمعه “نیاید” چه کنم ؟
آنقدر من خجل از کار خودم،
اگر این جمعه “بیاید” چه کنم!!؟
............

۩۞ وصل اللهم بیننا و بینه وصله تودی الی مرافقه سلفه و اجعلنا ممن یاخذ بحجزتهم و یمکث فی ظلهم۞۩
خداوندا، میان ما و او چنان پیوندی بر قرار ساز که به دوستی و همصحبتی با پدرانش منجرشود!
-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
سلام
به وبگاه خودتون خوش آمدید
منور فرمودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد