کد 1009

گرد غریبی بر رخ مهدی نشسته

جرم و گناهم قلب مهدی را شکسته

در بین مردم عاشقی چشم انتظارم

شب تا سحر از هجر او دل بیقرارم

مردم گمان دارند من مشتاق اویم

نه دوست دارم راستش را من بگویم

من عاشقی سر تا به پا بی رنگ و بویم

طبلی که تو خالیست من تمثال اویم

هر شام جمعه در دل خود شادمانم

در گفتگو با خالق هفت آسمانم

این صبح جمعه خوب شد رعدی نیامد

این صبح جمعه خوب شد مهدی نیامد

چون کارهایم جملگی نیمه تمامند

هر یک مقدم بر ظهور آن امامند

چند ماه دیگر او بیاید مشکلی نیست

آقا بیاید یا نیاید مشکلی نیست؟!!!!!!!!!!

ای وای بر من عاشقی بی عار و دردم

در حق مولایم چرا اجحاف کردم

مهدی که بر درد همه عالم طبیب است

در بین شیعه پس چرا آقا غریب است؟!!

نویسنده: روح ا.. گائینی

نظرات 4 + ارسال نظر
باشگاه شعر آئینی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ http://WWW.EMHK.MIHANBLOG.COM

سلام و عرض ادب
چند وقتی رو به دلیل سفر کربلا توی فضای مجازی غیبت داشتم.
انشالله بازم بتونم از مطالب خوب دوستان استفاده کنم.
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
موفق باشید
یا حسین علیه السلام

مرده را زنده کند خواب نسیم حرمت

کار اعجاز شما با دم عیسی نشود...

زیارت قبول!

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

به امید صبح ظهورش که صد البته نزدیک است.

باشگاه شعر آئینی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://WWW.EMHK.MIHANBLOG.COM

سلام
پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو خدمت شما تبریک میگم.
در این ماه مبارک بچه های باشگاه شعر آئینی رو هم دعا بفرمائید.
انشالله موفق باشید
یا علی

سلام مسافر رمضان

ما هم ماه مبارک رمضان رو به شما تبریک میگیم و

ماهی سرشار از برکت برای شما و تیمتون آرزومندیم.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

به امید صبح ظهورش که صدالبته نزدیک است!

حقدوست سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.bia2mofid.persianblog.ir

سلام دوست ارجمند. الحمدلله وبلاگ خوبی دارید. از حضور شما گرامی و ابراز لطفتون در وبلاگم تشکر میکنم. موفق باشید

سلام مسافر رمضان

ما هم از حضور شما در کوچه های منتظران حضور آقا متشکریم

سر سفره افطار ی تلنگر میهمان ما باشید.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

به امید صبح ظهورش که صدالبته نزدیک است!

mehrzad پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://cloob.com/name/lorkashiva

با سلام.استاد گرانقدر و مهربان با غزل بسیار زیبایی به روزند در وبسایتشون:

mestaar.blogfa.com

سلام

ممنون که اطلاع میدید

انشاءالله خدمت می رسیم.

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

به امید صبح ظهورش که صد البته نزدیک است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد