daneshju


بظاهر زائرم اما زیارت را نمی فهمم
من بیچاره لطف آشکارت را نمی فهمم
تو از من بیشتر مشتاق دیداری و من حتی

به دل افتادن گاه و گدارت را نمی فهمم
زیارت نامه می خوانم  دلم از نور لبریز است
"اگر چه گاه معنای عبارت را نمی فهمم"
تو پرواز مرا در اوج می خواهی و می دانی
من از بس در قفس بودم اسارت را نمی فهمم
به جای غربت تو ازدحام صحن را دیدم
غریبی آه درد بی شمارت را نمی فهمم...
به هر زائر سه جا سر می زنی- دلگرمی ام این است-
زیارت نه ولی قول و قرارت را که می فهمم


شاعر : حسین عباسپور

نظرات 2 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://toba18z.blogfa.com/

سلام هفته دفاع مقدس برشمامبارک
شعرتون عالی بود همچنین تصویر ش
اما جای تعجبه که درباره هفته دفاع مطلب نذاشتید

سلام

ممنون که پیگیر مطالب وب هستید .

حق با شماست سکوت این پس کوچه ها دلگیر شده . . .

به زودی مطالب آپ خواهند شد . . . (انشاء الله)

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

به امید صبح ظهورش که صد البته نزدیک است !

fardin سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://fardinsheikhi.blogfa.om

صبرم از کاسه دگر لبریز است


اگر این جمعه نیاید چه کنم ؟!


آنقدر من خجل از کار خودم


اگر این جمعه بیاید چه کنم ؟!

گویارسم مردمان اینست درحضور امام تنهایش گذارندو پس ازشهادتش مرثیه خوانش شوند
امروز همه را عزادار حسین دیدم وکسی به فکر تنهایی حضرت مهدی نبود
آیا او نیز چون پدرانش تنها مانده است؟؟
هرکس آرزویش شمشیرزدن در کربلاست
**اللهم عجل الولیک الفرج**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد