کد 1009

بایـــد تمـــام حــاشیـه ها را رهـــــا کنم           آقــا اجـازه هست شما را صدا کنم؟ 

این جا کسی به فکر شما نیست، چاره چیست!       باید که راه را ز رفیقان جدا کنم 

شـاید ز یــاد رفتــه ای آقا، چــگونه من             با این هـمه گذشتــن آدینــه تا کنم؟  

آنقـدر جمعه رفت و خبر نیست از شما            مـــاندم چگـــونه آمدنت را دعــا کنم 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 1 + ارسال نظر
کد 1008 یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.talangorteam.blogsky.com


«بَلِ الْإِنسَانُ عَلَى نَفْسِهِ بَصِیرَةٌ* وَلَوْ أَلْقَى مَعَاذِیرَهُ»

انسان اگر چه (در ظاهر) عذر ها بیاورد، امّا بر نفس خود آگاه است.(سوره قیامت، آیه 15)

یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل و یکی هجران پسندد
من از درمان و درد و وصل و هجران
پسندم آنچه را جانان پسند

سلام
از این شناخت در قرآن با عنوان «تسویل نفس» سخن به میان آمده.
ممنون از شما

موفق و پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد