کد 1009

بایـــد تمـــام حــاشیـه ها را رهـــــا کنم           آقــا اجـازه هست شما را صدا کنم؟ 

این جا کسی به فکر شما نیست، چاره چیست!       باید که راه را ز رفیقان جدا کنم 

شـاید ز یــاد رفتــه ای آقا، چــگونه من             با این هـمه گذشتــن آدینــه تا کنم؟  

آنقـدر جمعه رفت و خبر نیست از شما            مـــاندم چگـــونه آمدنت را دعــا کنم 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

الحقیر

جمعه یعنى یک غزل دلواپسى  ***  جمعه یعنى گریه هاى بى کسى

جمعه یعنـى روح سبـز انتـظـار  ***  جمعـه یعنى لحـظه هاى بى قـرار

بى قــرار بى قراری هــاى آب   ***  جمـعـــه  یعنـى  انتــــظار آفتــــاب

جمعه یعنى ندبه اى در هجر دوست  ***  جمعه خود ندبه گر دیدار اوست

جمعه یعنى لاله ها دلخون شوند  ***  از غم او بیــدها مجـنون شوند

جمعـه یعـنى یک کـویر بى قرار   ***  از عطش سرخ و دلش در انتظار

انتـظـار قطـره اى بـاران عــشق  ***  تا فـرو شـوید غـم هجـران عشـق

جمعه یعنى بغض بى رنگ غزل  ***  هق هــق بـــارانى چنــــگ غزل

زخمه اى از جنس غم بر تار دل  ***  تا فـــرو شــوید غم هـــجران دل

*********

لحظه لحظه بوى ظهور مى آید  ***  عطر ناب گل حضور مى آید

سبـز مـردى از قبـیله عـشق  ***  سـاده و سـبز و صبور مى آید