daneshju


بظاهر زائرم اما زیارت را نمی فهمم
من بیچاره لطف آشکارت را نمی فهمم
تو از من بیشتر مشتاق دیداری و من حتی

به دل افتادن گاه و گدارت را نمی فهمم
زیارت نامه می خوانم  دلم از نور لبریز است
"اگر چه گاه معنای عبارت را نمی فهمم"
تو پرواز مرا در اوج می خواهی و می دانی
من از بس در قفس بودم اسارت را نمی فهمم
به جای غربت تو ازدحام صحن را دیدم
غریبی آه درد بی شمارت را نمی فهمم...
به هر زائر سه جا سر می زنی- دلگرمی ام این است-
زیارت نه ولی قول و قرارت را که می فهمم


شاعر : حسین عباسپور

صبا 110

نمازی خوانده ام در بارش یکریز ترتیلش                                                              

                                                            فدای عطر "حول حالنا"ی سال تحویلش

کلید آسمان در دست، مردی می رسد از راه                                                            

                                                               پر است از معنی آیات ابراهیم تنزیلش

زمین هر روز فرعونی دگر در آستین دارد                                                                  

                                                        دعا کن هر سحر آبستن موسی شود نیلش

زمان اسب سپید مهدی موعود را ماند                                                                    

                                                          به گردش کی رسد بهرام ورجاوند با فیلش

زمین یکروز در پیش خدا قد راست خواهد کرد                                                            

                                      
                                                    به قرآنی که گل کرده است از تورات و انجیلش